Organisaation tuotteiden ja palvelujen laatu määräytyy sen mukaan, kuinka hyvin ne vastaavat asiakkaiden vaatimuksia ja odotuksia.

Laatua ja sen kehittämistä pidetään usein varsinaisesta liiketoiminnasta erillisinä toimintoina. Laadun kehittäminen ei kuitenkaan ole irrallinen asia, vaan nivoutuu parhaimmillaan osaksi organisaation toimintamallia tukien koko liiketoimintaprosessia suunnitteluvaiheesta aina lopputuotteeseen saakka.

Tässä oppaassa kerromme, mitä hyötyjä mittaus-, testaus- ja laadunvarmistusjärjestelmät voivat tuoda

  • Mikä on laadun merkitys liiketoiminnassa?
  • Mistä tunnistaa hyvän mittaus-, testaus- ja laadunvarmistusjärjestelmän?
  • Milloin kannattaa harkita testaus-, mittaus- tai laadunvarmistusjärjestelmää?

guide_measurement_system_investment_cover_fi

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.